-
Jūsų prekių krepšelis tuščias
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės
(toliau „Taisyklės“), yra juridiškai šalims privalomas dokumentas, kuriame
nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės, pareigos ir atsakomybė, įsigyjant
prekes elektroninėje parduotuvėje www.handmade-postcard.lt (toliau –
“e-parduotuvė”).
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo
metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į LR teisės aktų
nustatytus reikalavimus.
2. Pirkimo – pardavimo sutarties
sudarymo momentas
2.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir pardavėjo
laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas e-parduotuvėje suformuoja prekių
krepšelį, nurodo pristatymo adresą, pasirenka apmokėjimo būdą ir susipažinęs su
Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką “Patvirtinti užsakymą”.
3. Pardavėjo teisės
3.1. Susidarius svarbioms aplinkybėms,
Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti e-parduotuvės veiklą, apie tai
iš anksto nepranešę Pirkėjui.
3.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti e-parduotuvės
darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas
turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis
e-parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
3.3. Pardavėjas pasilieka sau teisę
vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas be išankstinio įspėjimo.
3.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto
nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, nesumoka už prekes
per 5 (penkias) darbo dienas, nebent abi šalys susitaria kitaip.
3.5. Visus pranešimus tarp šalių siųsti
Pirkėjo registracijos formoje pateiktais elektroninio pašto adresais.
4. Pardavėjo įsipareigojimai ir
atsakomybė
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas
sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti
Pirkėjo užsakytas prekes, Pirkėjo nurodytu adresu ir per sutartą pristatymo
laikotarpį.
4.3. Pardavėjas, susidarius svarbioms
aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja
Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės
analogą, grąžinti sumokėtus pinigus per tris darbo dienas, jei Pirkėjas atliko
išankstinį apmokėjimą.
4.4. Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 5.2.
punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus
pinigus per 10 (dešimt) darbo dienų, skaičiuojamų nuo grąžinamos prekės gavimo
dienos.
4.5. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų
registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
4.6. Pardavėjas neatsako už kituose
tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos
tinklalapius per Pardavėjo e-parduotuvėje esančias nuorodas.
4.7. Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui
vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs,
be to netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o
Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka,
jog išimtinais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo
Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja
nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
4.8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas
nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra
pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo
priklausančių aplinkybių.
4.10. Pardavėjas neatsako už tai, kad
e-parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali
neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo
vaizduoklio ypatybių.
5. Pirkėjo teisės
5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes
e-parduotuvėje šių taisyklių ir e-parduotuvės nustatyta tvarka.
5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių
pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su e-parduotuve, pranešdamas apie tai
Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir
jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto
pristatymo dienos, išskyrus atvejus, numatytus teisės aktuose dėl Daiktų
keitimo ir grąžinimo tvarkos, taip pat jei sutartis sudaryta dėl nekeičiamų ir
negrąžinamų daiktų, kurių sąrašas nustatytas Mažmeninės prekybos taisyklėse.
Prekė negražinama, jeigu buvo sugadinta arba iš esmės pasikeitė jos išvaizda,
taip pat jeigu ji buvo naudojama.
5.3. Turi teisę keisti ir/ar atnaujinti
registracijos formoje pateiktą informaciją.
5.4. Visus pranešimus tarp šalių ir klausimus
siųsti e-parduotuvės skyriuje “Kontaktai” nurodytu adresu ar elektroninio pašto
adresu.
6. Pirkėjo įsipareigojimai ir
atsakomybė
6.1. Pirkėjas, naudodamasis e-parduotuve,
patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų
laikytis.
6.2. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir
priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
6.3. Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui
pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui, jeigu neteisingai
nurodytas pristatymo adresas.
6.4. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už
registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą.
6.5. Pirkėjas atsako už veiksmus, tyčia ar
netyčia atliktus naudojantis e-parduotuve.
6.7. Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas
privalo kartu su Pardavėju arba su asmeniu pristačiusiu siuntą patikrinti
siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar
kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje
faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente,
laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių
atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės(-ių)
komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių
apžiūros metu) nėra. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar,
atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas turi teisę siuntos nepriimti. Tokiu
atveju kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovas kartu su Pirkėju
ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo
aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas
yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu
tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių
komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės
prekių apžiūros metu.
6.8. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
7. Prekių kaina, apmokėjimas, pristatymas ir garantinės sąlygos.
7.1. Prekių kainos e-parduotuvėje ir
suformuotame užsakyme nurodomos Eurais su PVM.
7.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš jo
pasirinktų būdų:
7.2.1. Apmokėjimas
naudojantis elektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas,
pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Pinigus
Pirkėjas perveda į atitinkamame jo pasirinktame banke esančią e-parduotuvės
sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui,
kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės
sistemoje.
7.2.2. Apmokėjimas banko pavedimu –
tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs išankstinio mokėjimo
sąskaitą - užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į
e-parduotuvės banko sąskaitą kuri nurodyta išankstinio mokėjimo sąskaitoje -
užsakyme.
7.2.2. Per PayPal ir Paysera
sistemas.
7.3. Tik gavęs apmokėjimą už prekes arba
Pirkėjui patvirtinus užsakymą (taikoma kai pirkėjas pasirenka atsiskaitymą
pristatymo metu), Pardavėjas pradeda formuoti prekių siuntinį ir pradedamas
skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
7.4. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims
suteikia tam tikrą laiką galiojančią daiktų kokybės garantiją, kurios konkretus
terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose. Tuo atveju, kai
Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia,
galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.